اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) کارشناس داوری بازی پرسپولیس و مس | گل گولسیانی آفساید بود؟ (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو جشن قهرمانی پرسپولیس پس از غلبه بر مس رفسنجان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فولاد و نساجی در لیگ برتر (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) | اهوازی‌ها در لیگ ماندنی شدند جدول لیگ برتر ایران در پایان هفته سی‌ام و قهرمانی پرسپولیس نتیجه بازی پرسپولیس و مس رفسنجان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌| قهرمان سرخ می‌پوشد! ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و مس رفسنجان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو گل اول پرسپولیس به مس رفسنجان توسط گولسیانی (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو خلاصه بازی استقلال و پیکان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳) نتیجه بازی استقلال و پیکان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| برد بی فایده ویدیو گل دوم استقلال به پیکان توسط مهرداد محمدی (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو گل اول استقلال به پیکان توسط مهرداد محمدی (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) پخش زنده بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نمره ضعیف گوش شکسته‌ها در جام تختی پخش زنده بازی نساجی و فولاد لیگ برتر (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین جام در راه استادیوم آزادی + ویدئو
سرخط خبرها

کارگزار مشترک چقدر به پرسپولیس و استقلال پول می‌دهد؟

  • کد خبر: ۸۲۴۵۱
  • ۰۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۸
کارگزار مشترک چقدر به پرسپولیس و استقلال پول می‌دهد؟
به نظر می‌رسد رقم مورد نظر مدیران استقلال و پرسپولیس با کارگزار مشترک مشخص شده است.

گروه ورزش/ شهرآرانیوز، چند روزی است که بحث جذب کارگزاری مشترک برای باشگاه های پرسپولیس و استقلال در فصل جدید لیگ برتر فوتبال کشور ها مطرح شده است.

 

مسئله ای که حالا خیلی بیشتر از یک شائبه و یا شایعه است. شنیده ها حاکی از آن است که شرکت کارگزار فعلی باشگاه استقلال یعنی های وب برای اینکه کارگزار باشگاه پرسپولیس هم شود پیشنهاد همکاری داده است. مسئله ای که از سوی مدیرعامل باشگاه استقلال یعنی مصطفی آجرلو به پرسپولیسی‌ها پیشنهاد شده است.

 

وقتی برای اولین بار این مسئله یعنی وجود یک کارگزار مشترک برای پرسپولیس و استقلال مطرح شد هواداران پرسپولیس به این موضوع واکنش نشان دادند و معتقد بودند با توجه به موفقیت های اخیر پرسپولیس ارزش برند آنها از استقلال بیشتر است و نباید از یک کارگزار به یک اندازه پول دریافت کنم.

 

حالا شنیده می شود که شرکت های وب قصد ندارد به یک اندازه به پرسپولیس و استقلال پول بدهد. گفتنی است پیشنهاد این شرکت این است که برای یک سال به پرسپولیس ۱۶۰ میلیارد تومان و به استقلال ۱۳۰ میلیارد تومان پرداخت کند. این در حالی است که قرارداد کارگزاری فصل گذشته پرسپولیس ۱۱۰ میلیارد تومان و استقلال ۸۰ میلیارد تومان بوده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->